
Andries Neirynck
Andries Neirynck.
Ik ben Oud-Voorzitter Groen Brugge, Voorzitter Bloemendaele Comité, oud-Voorzitter Scoutsgroep Savio
Op mijn to do lijst staan heel wat fietsvriendelijke projecten, zoals het realiseren van fietscorridors, fietstunnels en –bruggen, maar evengoed fietspaden ipv slechtwerkende fietssuggestiestroken.
Dagjestoeristen verzamel je best op randparkings. Je brengt ze naar de binnenstad met vlotte shuttles. Bovendien krijgt de Bruggeling zo meer parkeerplaats in zijn eigen buurt.
In het project van Stadsvaart moet gekozen worden voor het maximaal bewaren van het Brugse Erfgoed. Voor de ontsluiting van Zeebrugge moet gekozen worden voor het spoor met de volledige aanleg van het derde spoor tussen Brugge en de bocht van Ter Doest en de kustvaart. Een nieuwe zeesluis moet er komen naast het Verbindingsdok, hierbij moet maximaal ingezet worden op het versterken en versmelten van de verschillende woonwijken.
Andries Neirynck
5de plaats
Ik ben Oud-Voorzitter Groen Brugge, Voorzitter Bloemendaele Comité, oud-Voorzitter Scoutsgroep Savio
Op mijn to do lijst staan heel wat fietsvriendelijke projecten, zoals het realiseren van fietscorridors, fietstunnels en –bruggen, maar evengoed fietspaden ipv slechtwerkende fietssuggestiestroken.
Dagjestoeristen verzamel je best op randparkings. Je brengt ze naar de binnenstad met vlotte shuttles. Bovendien krijgt de Bruggeling zo meer parkeerplaats in zijn eigen buurt.
In het project van Stadsvaart moet gekozen worden voor het maximaal bewaren van het Brugse Erfgoed. Voor de ontsluiting van Zeebrugge moet gekozen worden voor het spoor met de volledige aanleg van het derde spoor tussen Brugge en de bocht van Ter Doest en de kustvaart. Een nieuwe zeesluis moet er komen naast het Verbindingsdok, hierbij moet maximaal ingezet worden op het versterken en versmelten van de verschillende woonwijken.